Busflix-kortti ja loma
Oletko Busflix-asiakkaamme tai haluaisitko ostaa Busflix-kuukausikorttimme, mutta mietit kuinka toimia Busflix-sopimuksen kanssa kesälomalla? Siintääkö sinulla pitkä kesäloma mielessä ja haluaisit laittaa sopimuksen tauolle? Busflix-kortti ja loma onnistuu yhdistää hienosti, kunhan ilmoitat meille kesälomastasi ja mahdollisesta sulusta ajoissa, ennen kuin kortti laskutetaan!
Perinteisesti sääntöjemme mukaisesti hyvitämme täydet kuukaudet 100%, eikä meitä haittaa, jos lomasi jakautuu kahdelle eri kuukaudelle. Kunhan tiedämme tästäkin ennakkoon! Lyhyemmistä lomista, kuten 2-3 viikon tauosta hyvitämme 25%. Tätä lyhyempiä taukoja ei huomioida, koska Busflix-kortti on hinnoiteltu muutenkin niin huokeaksi.
Alta löytyy esimerkkejä usein kysyttyihin kysymyksiimme liittyen Busflix-korttiin ja lomaan. Jos näistä ei löydy vastausta, niin ota rohkeasti yhteyttä ja pohditaan yhdessä vaihtoehtoa kuinka toimia.
Tärkeintä on, että olet aina yhteydessä ennakkoon ennen uuden laskun saapumista sähköpostiisi!
UKK / Esimerkkejä
Tässä esimerkkejä meille usein tulleista kysymyksistä sekä tietoa, kuinka toimia eri tilanteissa:
”Olen lomalla koko kesäkuun. Koska minun tulee ilmoittaa lomastani?”
-> Kesäkuun loma tulee ilmoittaa meille toukokuussa. Tällöin ajoissa ilmoitetusta lomakuukaudesta emme lähetä kuun ensimmäinen arkipäivä laskua, vaan sopimus on hyllyllä ja kortti suljettuna sen kuukauden ajan. Jos ilmoitat meille lomasta vasta, kun lasku on saapunut sähköpostiisi, niin ensisijaisesti lasku tulisi maksaa ja olla meihin yhteydessä, jotta osaamme jättää heinäkuun laskun lähettämättä. Tällaisessa tapauksessa tarkistamme, onko korttia käytetty kesäkuun aikana sekä pidämme huolen, että kortti toimii kuitenkin normaalisti heinäkuussa vaikka et siltä kuukaudelta laskua saisikaan.
”Lomani ajoittuu heinäkuun lopulta elokuulle ja olen poissa yhteensä 4 viikkoa, mutta kahdella eri kuukaudella. Kuinka saan hyvityksen korttiini ja toimiihan se kuitenkin heinäkuun alun sekä elokuun lopun?”
-> Hyvitämme yhden kuukauden 100%, eli jos olet meihin yhteydessä jo kesäkuun puolella, ennen kuin heinäkuun lasku lähetetään, niin voimme jättää heinäkuun laskun lähettämättä ja laskutamme kortin jälleen elokuussa täysimääräisesti. Pidämme kuitenkin huolen, että kortti on toiminnassa heinäkuussa lomasi alkuun asti sekä elokuussa lomasi loputtua, kun annat meille tarkat päivämäärät.”
”Sain jo kesäkuun laskun, mutta jään juhannukselta lomalle ja se päättyy vasta heinäkuussa. Haluaisin yhteensä 4,5 viikon tauon Busflix-sopimukseeni ja palaisin takaisin 25.7. Voinko saada vielä hyvitystä kesäkuun laskulle, vaikka se on jo laskutettu?”
-> Saat toki yhden kuukauden ilmaiseksi, mutta koska kesäkuu on jo laskutettu, niin se tulisi maksaa täysimääräisesti ja jätämme heinäkuun laskun lähettämättä. Pidämme kuitenkin huolen, että Busflix-kortti toimii normaalisti jälleen 25.7. alkaen.
”Minulla on lomaa kaksi viikkoa. Voinko saada 50% hyvityksen tältä ajalta?”
-> Kahden viikon lomista hyvitämme 25%. Tässäkin tärkeintä on ennakointi, joten ilmoita lomastasi ennen kuin lomakuukauden lasku lähtee kuluvan matkustuskuukauden ensimmäisenä arkipäivänä. Muussa tapauksessa hyvitys tehdään seuraavalla laskulla.
”Jään pidemmälle lomalle, enkä ole varma koska palaan takaisin töihin. Voinko laittaa sopimuksen ”hyllylle” määräämättömäksi ajaksi?”
-> Kyllä voit! Sopimus on voimassa niin kauan, kunnes se meille irtisanotaan. Irtisanominen tulee tehdä aina ennen uuden laskutuskauden alkua. Vastaavasti voit ilmoittaa meille palaavasi jälleen Busflix-asiakkaaksi vaikka 4 kuukauden päästä, niin voimme avata saman korttisi etänä, kunhan pidät kortin tallessa. Ennakkoon ei tarvitse tietää, koska kortille olisi jälleen käyttöä, vaan päivänkin varoaika riittää.
Muuta tietoa Busflix-kuukausikortista löytyy täältä!